ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Λόγω της φύσης των αγορών είναι πιθανό να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.
Η Ele Ale θέλοντας να περιορίσει τέτοιες καταστάσεις φροντίζει να παρουσιάζει τα προϊόντα της με πληρότητα περιγραφών. Έτσι δίνεται το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.
Ταυτόχρονα το τηλεφωνικό κέντρο καθώς και η επικοινωνία μέσω email δίνει επιπλέον έναν τρόπο ενημέρωσης για τα προιόντα που παρουσιάζονται.
Όροι Επιστροφών
Θέλοντας ωστόσο να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων σε συγκεκριμένες και μόνο περιπτώσεις.
Οι περιπτώσεις είναι:
- Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Ele Ale.
- Σε κάθε περίπτωση αποστολής προϊόντος κακής ή και ελαττωματικής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Ele Ale.
- Σε περιπτώσεις που υπήρξε πρόβλημα - ελάττωμα στο προϊόν το οποίο καλύπτει η εγγύησή του.
Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης αφού έχει παραλάβει το προϊόν, πρέπει να το επιστρέψει εντός (10) δέκα ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληρεί κάποια από τις απαιτήσεις, η Ele Ale μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων. είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά.
Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε είτε στα τηλέφωνα μας είτε μέσω email